Hard hard work...

Att jobba helger är verkligen ingen favorit... Verkligen inte att jobba morgon på helgen. Nog för att det inte är speciellt härligt att gå upp vid halv sex på vardagar, men att gå upp halv sex på helgerna suger verkligen! Då är ju alla (nåja) andra lediga och ligger och sover när jag måste vara uppe och jobba.
Det mesta kretsar just nu kring jobbet, och när jag inte jobbar umgås jag med my dear boyfriend. Längtar lite till den 27 augusti, då jag äntligen får lön för mödan! Nu jobbar jag imorgon söndag och sen måndagkväll 12.30-21, sen ledig tisdag, jobb 7-15.30 onsdag och torsdag, sen långledig! Den helgen blir det Tysklandskryss med H, det ser jag verkligen fram emot!

Men först avverka denna helgen...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0