♥ Dag 2 – Min första kärlek

Henrik Hammarstrand. Världens finaste kille, och det är min kille. Min älskade pojkvän och min första kärlek.

Vi träffades den 21 april 2007, och drygt en vecka senare var vi ett par, den 29 april. Egentligen kom vi väl på det datumet i efterhand, men det är då vi blev vi på riktigt.

Det är mer än tre år och ett halvt år sedan nu, och det känns fortfarande så underbart. Vi kan vara precis oss själva tillsammans, otroligt barnsliga, djupa, allvarliga, vi kan göra precis ingenting eller ha en hektisk dag, och allt funkar precis lika bra.

Folk som ser oss nu kallar oss ibland för nykära, speciellt om de inte känner oss sen innan. Mina kompisar i sin tur vet inte alltid om det är Henrik som jag pratar med i telefon eftersom vi inte är så gullepluttiga då. Jag tror att det är viktigt att bibehålla lättsamheten i ett förhållande, samtidigt som det är viktigt att man kan vara seriösa och allvarliga tillsammans.

Han får mig att känna mig som världens bästa, finaste, smartaste och snyggaste tjej. Han ger mig självförtroende och mod att klara av saker och ting. Han peppar mig när det går dåligt och gläds med mig när det går bra.

Vi passar helt underbart bra tillsammans och vi älskar varandra. Helt perfekt!



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0