Tenta nr 2062: GK!

Idag kollade jag upp resultatet från senaste tentan vi hade, närmare bestämt den 11/3. Som bekant så tycker jag inte överdrivet mycket om att kolla upp resultat och prov eller liknande. Letade därför inte reda på resultatet före helgen, IFALL det skulle vara ett dåligt besked så ville jag inte att det skulle förstöra mig helg. Det fanns ju trots allt en rätt så stor risk att jag skulle bli underkänd, eller så kändes det iallafall. Efter lite om och med så kollade jag iallafall, med ett bra stöd. Nu i efterhand så är jag väldigt glad att jag kollade, för det var ju POSITIVT!
Woho, godkänd på första tentan på T2, underbart! One down, two to go!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0