Inget kaffe för mig!

Idag när jag var på stan med syster och kusin så drack jag kaffe för en gångs skull. Eller, det är knappt att man kan kalla det för kaffe. Latte Macciato hette det, det var typ ett stort glas med varm skummad mjölk och sen en "shot" med espresso. När man hade rört ut det lite så Var det kanske 90% mjölk och resten kaffe, alltså inte så mycket, men gott faktiskt tycker jag som annars inte gillar kaffe. Ändå tål inte min mage det, jag får jätteont i den :(
När jag väl hittar något jag kan dricka så säger magen ifrån. Jag får helt enkelt hålla mig till te i fortsättningen.

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Men te är inte så dumt det heller! Det finns så otroligt många olika sorter så man blir ju aldrig trött på det :D. Min personliga favorit är orientalisk kanel - ett rooibos te. Kan jag varmt rekommendera!

2009-09-20 @ 11:43:32
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0