En sista smak av sommaren


Den här bilden gillar jag jättemycket. Det känns nästan inte som om det är jag som fotat! Iallafall inte när man ser den i mindre format så ser den jättesnygg ut.

Idag är det underbart väder ute här i Göteborg. Känns som om vädret inleder hösten med en känsla av sommar. Det är ju trots allt första september idag, men man kan nästan tro att det är juli fortfarande... Nu njuter jag av de sista resterna av den sommar jag knappt fick. Hoppas vi får några dagar till av sol och värme, det gör livet så mycket lättare! Det bra vädret gör mitt humör så mtcket lättare att leva med och hantera. Underbart.

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Mmm, det var verkligen jättehärligt i tisdags! Tyvärr tror jag att även om vi kanske inte sett det sista av solen, så har vi nog sett det sista av lite rejäl värme... :(.



Vart är bilden tagen?

2009-09-04 @ 12:11:46
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0