Playing: Alexander Rybak - If you were gone...



Ingen inspiration till att blogga alls faktiskt. Lägger in en bild från Borås Djurpark i slutet av september. Mycket fina djur var det där! En underbar dag hade vi tillsammans då. Lejon är fina djur.

Nu är det inte så långt kvar, bara slutspurten. Det är tiden innan helgen i mitten som är värst, den andra/sista veckan, den går an. Nu är det bara fem dagar kvar. Av dem är jag ledig rätt så mycket, så det blir nog bra.
Nu ska jag skriva lite brev, sen sova.

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

ja det där med humöret vet jag aldrig om man kan kontrollera, om man inte börjar knapra lugnande tabletter och så långt hoppas man ju att det ska slippa gå!

Ibland måste man bara vänta ut sig själv och försöka starta projekt, sysselsätta sig själv med något så att tiden går.

Jag har mycket erfarenheter av detta sedan i våras då jag inte hade så mycket jobb och pojkvännen fattades. Ja, nu kom ju aldrig pojkvännen tillbaka, men det tror jag inte du behöver oroa dig för med Henke!

I övrigt är jag också glad att jag mår bra! Min klassiska höstdepression lyckas jag hålla ganska fint på avstånd faktiskt. Jag som var övertygad om att detta skulle bli min värsta höst någonsin, men den har verkligen artat sig till att bli en av de bättre!

Jag hoppas vi ses snart, känns som att det var jättelängesedan!! Vad säger du om att försöka göra något kul med halloween i år? Kostymer, läskiga snacks och massor av tända ljus hade varit mysigt ^^. Lite festligheter att se fram emot brukar alltid göra att man blir lite uppåt :)

2009-10-05 @ 15:02:40
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0