Feedback

På utbildningen jag var på i helgen pratade vi om feedback, mest positiv sådan. Hur viktigt det är, både att få och att ge sådan. Det är något som man behöver lära sig, både att ge andra och att själv ta emot. För det känns lite ovant, oftast är det inte något man gör. Det är verkligen något skulle behöva bli mycket bättre på, inte minst jag, och må bättre av det i slutändan. Ska i ett senare inlägg posta frågorna vi pratade om och sedan skicka dem till mina vänner :) Tror att alla blir glada av att höra bra saker om dem själva!

Det senaste har min blogg fått fler besökare, vilket är jättekul! Det vore ännu roligare att få veta vilka ni är som läser! Roligt att ni verkar hänga kvar trots min blist på inspiration och blogglösa helger!

Nu blir det lite mer (tenta)plugg och brevskrivande innan sängdags.

/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är intressant, därför hänger jag kvar i alla fall! (Jag börjar öva med positiv feedback redan nu!)

Plus att det är kul att se vad du har för dig!



Kram

2009-10-19 @ 23:13:55
URL: http://mullerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0