1 oktober

Första oktober idag, och jag vaknade av en gräsligt stor hagelskur som föll ner från skyn kl 06,16 imorse, efter det har det regnat i omgångar. Antar jag, för jag har sovit alldeles för länge idag igen. Om jag inte har något som jag måste upp till så blir det alldeles för lätt att slumra i sängen istället.

Annars var jag i Backatorp och firade Henriks mor som fyller 50 år idag. Kändes konstigt att vara hos honom utan honom faktiskt. Det har inte hänt så ofta, bara om han gått till jobbet och jag stannat och sovit lite till =) Det var iallafall roligt, pratade lite med deras släkt och vänner.
Det var faktiskt lite jobbigt att höra dem prata en massa om honom och Lumpen hela tiden, vissa saker gör att det blir lite för mycket... Fokuserar på att det bara är en vecka kvar tills vi ses, sen blir det bättre igen. Det är ju inte ens jag som har det jobbigt...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0