Halloween 2009

Iår blev det en riktigt lyckad Halloween! Jag var svart katt i år igen, fast kanske lite mer åt Catwoman-hållet... Riktigt snyggt om jag får säga det själv, för att vara en Halloweenkostym då!
Det var riktigt roligt också att träffa allihopa igen, det var alldeles för längesedan! Det blir väl inte lika naturligt när inte Henke är hemma och med och planerar... Det är ju oftast han som är länken, men det går bra utan honom också! Fast, det kändes faktiskt lite tomt. En party-faktor som saknades.
Det var iallafall sjukt skönt när vi kom hem igen, några andra drog ut, men jag var inte inställd på det, så det blev lite mat och sen "tidig" hemfärd efter det. Idag är jag bara lite trött och seg, men inga andra dagen efter-problem, skönt det.
Grymt lyckad verkligen, ska se om det inte kan koma upp lite bilder senare =)
Tack allihopa för en trevlig festkväll!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0