Förhoppningar! (och regnbågar...)

Jag köpte en jättefin kjol på H&M idag! Ser såklart lite konstig ut på bild i min renbäddade säng, men den är svart med svart+guld-spets, ska sitta nära midjan och är lagom lång, kort men inte för kort. Tänkte ha den till svart tröja, svarta tights och pumps på Kronanfesten på tisdag, det borde bli bra =) Jag äger faktiskt ingen snygg kjol, så det är verkligen på tiden!


Imorgon har jag hört att det ska bli sol. Blir vädret som idag (10+, pissregn och blåst) tänker jag INTE sticka ens näsan utanför dörren.

Idag tog kära MODO ytterligare tre poäng, hemma mot Luleå som besegrades med 4-0. Foppas andra trepoängare på lika många matcher. Idag gjorde han även två mål. Snacka om Foppa-lyft för laget. Helt underbart. Tänk då hur det blir då resten av det skadeskjutna laget +Näslund och Hinote ansluter! Underbart! (Har jag sagt att hockey är en skitsport? Tänkte väl inte det...)

Sen såg jag en fin klänning på Gina Tricots hemsida, men den var slut...


Imorgon är jag ledig, hurra! Ska göra en massa viktigt, men bara hemma och inte så mycket skolarbete.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0