Vilken dag!

1. Det är den 29, vilken är "vår" dag, och gör att vi har varit tillsammans i två år och en månad!

2. Jag fick jobb för sommaren!!! Hur underbart som helst!

3. Vi bokade resa! Söndagen den 28 juni bär det av till Kroatien för mig, Henrik, Jonas och Lina! Närmare bestämt Pula och Puta Verudela! Jag längtar redan och det är mindre än en månad kvar :D Överlycklig!

Här komer två bilder från Vings hemsida:




Visst ser det fint ut!?!

Så glad, nu vill det bara till att jag klarar tentan imorgon, så är helgen fulländad!

/S


Kommentarer
Postat av: Manne Sjöberg

Det är lugnt :) Fan va skönt det ser ut att åka till Kroatien, jag vill också åka bort men ska jobba hela sommaren. Men men kommer få lite ledigt i augusti

2009-05-30 @ 12:59:51
URL: http://skalmanne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv! Jag hade jätteroligt, hoppas alla andra hade det också :)!

Du hade jättegärna fått låna den om den var min! Tyvärr är det Johans böcker, så jag vågar inte riktigt göra det om inte han säger att det är okej. Hehe, han älskar de där böckerna ungefär lika mycket som jag gör, så han är nog lite rädd att de ska försvinna. Suck, jag måste nog köpa alla de där böckerna själv också! De ÄR ju så braaa!

2009-05-31 @ 22:48:14
Postat av: Anonym

Dumma dator, tog bort att det var från mig!

2009-05-31 @ 22:48:55
Postat av: Morsing

TVÅ GÅNGER!!!

2009-05-31 @ 22:49:39
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0