Provjobb!

Jag ska provjobba/gå bredvid en kvinna på Backadalens korttidsäldreboende på måndag och tisdag i nästa vecka! Min anställningsintervju idag tycker jag gick riktigt bra, det verkade som om hon gillade mig och fick ett bra intryck av vem jag är. Nu gäller det bara att hoppas på att de blir nöjda med min insats och att jag tycker att det verkar okej där. Jag vågar inte hoppas på för mycket, men ändå... Jag håller alla tummar jag kan! Det vore så härligt och nödvändigt framförallt att ha ett jobb i sommar!

Sovdags...

/S

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Heej, alla gejjor ar fran H&M, haha..

det vore aascoolt, jag vill typ ha nagot snyggt fargglatt tills i sommar da jag ar BRUN forhoppningsvis...

hur mar du da? miss ya a lot!

pusssssssar

2009-05-16 @ 01:09:19
URL: http://viktoriaasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0