Mobillös!

Jag har blivit mobillös! Hemskt att vara så handikappad utan sin mobil, men det känns verkligen så.
Min mobil är inlämnad på lagning, det ar en del krångel med den, så nu är jag alltså utan mobil. Alltså utan egen mobil. Jag har fått låna en mobil av Henkes mamma, men den är sådär. Förutom att den är jättegammal, så är det superkort batteritid på den. Med kort menar jag inte typ två dagar vilket skulle vara kort annars. nej, nu menar jag typ under 12h. Det håller inte riktigt... Jag har två andra alternativa mobiler, en min gamla, och en av Linnéas gamla, men båda är bundna till Telia (yey) och jag har tele2. That sucks. Får se hur länge jag står ut innan jag lånar pappas...


Jag saknar min mobil... Min fina röda mobil. 2-3 veckor ska det ta att laga den :( -RIP-

/S

Kommentarer
Postat av: Joel

haha jobbigt :) har du mammas gammla 3310 ? den är kass :)

2009-05-22 @ 09:01:50
URL: http://mshelen.blogg.se/
Postat av: Helen

Ååå jag måste skaffa mig en ny mobil. Alla mobbr min för den är gamal och ser ut som en tegelsten... speiellt Joel... hoppas du får tillbaka din snart! :)

2009-05-22 @ 10:35:29
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0