Dagens Gina

Det är jättedumt av mig att gå in på Gina Tricots hemsida... Dehar alldeles för snygga kläder och alldeles för bra sida för att jag ska kunna avstå att gå in där. Inte så bra för jag hittar bara en massa kläder jag vill ha ju!

En lång klänning är alltid snyggt på sommaren:

299 kronor

Denna var ju också jättesnygg, lite gudinneaktig sådär:

199 kronor

Finns även i vitt, vet inte vilken som är snyggast...

199 kronor

Denna har jag också fastnat för, finns i mångder av färger:

149 kronor

Hittade massor av kjolar också, men de får nästan hamna i ett eget inlägg... Jag har inte någon fin kjol, så det borde jag köpa en. Massor av inspiration har jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0