Beach -09

Köpte ny bikini idag. Mest för att ha under kläder där man inte kan ha vanlig BH, men underdelen var så fin den också, så det blev en hel. Från Gina Tricot... Den svarta till vänster, med guldkedjor till banden och som håller ihop underdelen. Dessvärre var trosan lite sladdrig på rumpan, så jag hoppas att den går att använda ändå, annars får jag satsa på att köpa en helt svart underdel, det har jag ingen.  Annars fastnade jag för en fin bikini på Stadium också, den röda. Det är så, när man inte behöver något hittar man en massa fint, men när man måste ha något finns ingenting! Den röda fanns i en knallgrön variant också, men den har jag ingen bild på. Hittar alltid en massa fint när jag verkligen inte behöver... Som tur var så behövde jag faktiskt en bikinitopp, och den var inte speciellt dyr, så det var inte hela världen. Jag har ju dessutom min rikigt fina baddräkt som jag köpte förra året! Den är jag riktigt nöjd med, och jag har ju en hel del andra bikinis som jag kan använda. Jag är nöjd med att jag hittade min beachoutfit så snabbt förra året, jag gick på stan med Laura och så gick vi förbi Stadium, och där hängde det flera fina baddräkter, och jag som hade tänkt köpa en redan innan fastnade såklart för den. När den satt som en smäck så var det inte frågan om annat än att köpa den, och det har jag inte ångrat en sekund! Den lär användas flitigt under årets badsäsong också! Hade tyvärr ingen bild in action, med baddräkten på, så det får bli en tråkig bild istället. Fin är den iallafall, och hur snygg som helst på!
 

Hoppas på en fin badsäsong, men mycket sol nu!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0