Lästips?

Jag har kommit ur min goda vana att läsa mycket. Jag har alltid läst väldigt mycket och tyckt att det är roligt. Det senaste har det liksom inte blivit av. Sist jag sträckläste något var Män som hatar kvinnor-serien. Jag har mina säkra kort som jag alltid kan gå tillbaka till, men jag vill ju läsa något nytt. Att läsa om Twilight-serien eller P.S. I love you funkar inte riktigt heller, de är ju mina feelgood-böcker och jag kan inte tumma sidorna på dem ännu mer. Kanske Breaking Dawn, för den har jag bara läst en gång.

Visst, jag borde läsa kurslitteraturen, men det är inte riktigt samma sak. Det är tråkigt. Jag behöver något att fly in i, en annan värld att begrava mig i.
Tips på vad jag kan läsa?

/S

Kommentarer
Postat av: elin

jag har en bok som e din! första i twilight serien... vi måste ses en dag så vi kan ta igen tid å jag kan lämna tillbaka din bok:)

2009-03-15 @ 21:48:34
Postat av: Sandra

Sv: Elin

Just ja, det var där den var! Vi måste verkligen ses snart, jag har lite dåligt samvete över att jag är så lat, men det får vi ändra på ;)

2009-03-15 @ 22:09:34
URL: http://strangershouse.blogg.se/
Postat av: Karin

Bonjour Tristesse laste jag ratt nyss och den var himla bra (och fransk). For enkelhetns skull kan du ju lasa den svenska oversattningen =). Den ar ratt kort och kanske inte mycket att begrava sig i, men jag tror faktiskt du skulle gilla den. Tror namnet ar detsamma pa svenska..

2009-03-16 @ 19:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0