Me and Gina Tricot...

Jag hittar alltid snygga kläder när jag är inne på Gina Tricot, både på riktigt och på hemsidan... Inte riktigt bra kanske, men roligt!

Den blommiga klänningen tittade jag på häromdagen, närmare bestämt igår, och den var jättefin! Den andra såg jag inte, men en klänning med fickor på är helt underbart i sommar! Det ser ut som om den är i rätt bra material också, liksom ganska tjokt. Dessutom, den var mycket snygg i ryggen!

Det är rätt allmänt känt nu att jag är svag för kläder med snygga ryggar... Hellre en snygg rygg, med urringat, veckat, rynkat, ingen rygg alls etc. än urringat på framsidan!

Blått är fint på sommaren också tycker jag, har inte så mycket blått så det kan vara roligt. De kostade 149 kronor styck, det var inte alls dyrt tycker jag! Två klänningar för 300 kr, inte varje dag man får det!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0