Lite mer shopping



En fin partytopp jag köpte på Gina Tricot i Allum innan jag åkte upp till norr. 249 fick jag betala för den, och hon i kassan talade om för mig att den var helt nyinkommen och att jag var först att köpa den i deras butik =) Hur ofta händer det på Gina liksom? Jag blev lite glad iallafall! 






















Sen köpte jag den här långkjolen på rea på Lindex också.Jag såg nämligen en svensk tjej i Kroatien med en likadan, fast en långklänning, och lappen i ryggen stack ut, och där stod det att den var ifrån Lindex, så jag chansade och fick mig en fin kjol :)  Ett vitt fint linne köpte jag också, men det har jag inte på bild.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0