Första lönen...

Idag kommer första lönen för mig! :-) Underbart! Antagligen runt 5k, om skatten är rätt dragen. Det vore roligt om man kunde köpa något speciellt för första lönen, mest som en speciell grej. Hur speciell ska den vara? Det enda jag kommer på är att köpa en ny digitalkamera, min nuvarande är 5-6 år gammal och börjar bli trött nu. Det funderar jag på, annars inga bra idéer. Kanske borde det vara mer speciellt och nödvändigt? Något som man sparar längre kanske? Jaja, jag får se vad jag bestämmer mig för också. Pengarna går ju ingenstans nu! Skönt också att veta att jag får typ 5tusen för enbart de här 5 nätterna i denna veckan på nästa lön. Det kommer sitta fint! Nu ska jag hem och sova gott så gott!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0