Yesterday, all my troubles seemd so far away...

Tillbringade hela dagen igår i Backatorp görandes ingenting.
Gick tro det eller ej upp kvart över åtta, efter att ha ignorerat klockan i typ tio minuter, för att sedan gå upp, klä på mig, ställa undan skridskorna, byta ut adventsljusstaken mot lampan, äta, plocka ur diskmaskinen, äta, duscha och sedan göra mig klar förr att gå hemmifrån tio över nio. Rekord eller vad? Gå ner och ta tåget, skynda skynda till Lilla Bommen och vänta på arton, och två timmar efter att ha tvingat mig upp ur sängen få kramas med den bästa av de bästa, det är inte dumt det! Vilken tur man har det ändå... Sova en lite stund för att pigna till, sedan mysa lite mer, äta mat, dricka te, mera mysa och somna en stund till, göra ingenting, laga mera mat, äta, se på film, få skjuts hem och få med sig den nästa bästa hem ;) Underbart bra dag. Jag är lycklig och jag vet om att jag har det bra.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0