Well...

Det här är vad jag ägnar mig åt just nu. MODO-Timrå, just nu 1-0.


Efter det vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Inte ens något att läsa har jag. Läste klart tredje delen i Milleniumserien före helgen, sen var jag upptagen hela helgen med annat än att läsa, i fredags var Simon, David och Laura här och kollade på film och lördag-söndag var jag med Henke. Igår läste jag bara kurslitteratur för att klara tentan, så nu står jag
här utan bok att läsa.
Tips?
Annars blir det nog den sjunde Harry Potterboken igen. Jag får får FÅR inte läsa P.S. I love you eller Twilightserien igen.

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Haha, varför får du inte läsa någon av dem? De är ju bra!! Kan man aldrig läsa för många gånger, skulle jag vilja tro :)

2009-01-13 @ 11:57:10
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0