Trött tröttare tröttast!

Jag är så sjukt trött! Har gått runt sen i onsdags efter tentan och trott att det är fredag, så min vecka har varit sjukt lång! Hur tror de att vi stackars studenter ska klara av två långa och tråkiga föreläsningar direkt efter en tenta från helvetet? Det har gjort mig helt utslagen på kvällarna, men efter lite sömn är jag nog fit for fight igen!

Just nu sitter jag och tittar och väntar på att färgen på mina naglar ska torka så att jag kan göra mig iordning för kvällen. Svarta och fina blir de nu, klorna. De är så långa nu att Lasse, min fiollärare skulle få spader. Det man inte vet har man inte ont av!! Tänkte vara lite extra fin till imorgon, för då är det utgång som gäller! Hanna blir 18 så då bär det av ut och fira henne! Dags att vara pepp på utgång, det var ett tag sedan det... Det blir nog finemang :D

Hockeysäsongen tar slut imorgon för vår del vilket är lite tråkigt. Matchen igår var ingen höjdare direkt. Jaja, bara att bryta ihop och komma igen, för att vara i slutspel med sådant spel hade inte funkat ändå. Lika bra att göra lidandet kort liksom^^ Här kommer dessutom en bild på MODO-spöket, det som spökat för laget den här säsongen; lyckades få en skymt av det på matchen igår:


Henrik sov här i natt, tycker verkligen om att vakna mitt i natten, vända mig om, och se honom ligga där, det är underbart! Även om man kanske inte sover så himla bra så är det så himla mysigt!

Nej, nu ska jag borsta tänderna och ta bort mitt smink för att sedan krypa ner i sängen...
/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Visst är det en härlig känsla, bara att vakna upp och se att de är där?? Men som du säger, inte sover man särskilt bra inte :P

2009-02-28 @ 21:52:07
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0