Today is just the day before tomorrow...

Dagarna flyter ihop och blir en enda stor grå massa. Försöken att göra något vettigt av dem blir mindre och mindre. Engagemanget och motivationen tryter.

Plugg imorgon. Massa plugg. Hatar det. Hatar mig för att jag är så dålig på att ta tag i saker och ting. Mest av allt vill jag bara att tiden ska gå, att tentan är avklarad, att jag får tid över så att jag kan ligga och slappna av i famnen på den jag gillar allra allra mest. Sluta tänka, bara vara.

Ja, jag vet. Jag kommer antagligen att bättra mig efter tentan. Har något roligt att se fram emot.

Until then...
/S

Edit: En 5-0 seger är inte fy skam. Creds till dem att de ens orkar ta tag i det och spela grymt iallafall i slutet för att undvika helvetet. Synd att de inte gjorde det tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0