Natt och sovdags.

Ska borsta tänderna hämta lite vatten och sen sova. Upp åtta i morgon.
Tänk vad underbart det är att kunna andas... Är så täppt i näsan att jag måste andas genom munnen, och det är jobbigt, blir så torr då. Drick vatten skulle mamma sagt. Jajaja, säger jag då...
Pratade med älskling förut, vill ha honom hos mig. Vill bara mysa och gosa hela tiden. Bli klappad över håret, pussad på pannan och i tvingad vatten. Bara bli ompysslad på det där kärleksfulla sättet. Inte för att jag är såå sjuk, men jag vill ha honom här ändå. Skönt att veta at det inte bara är han som är saknad, att bara jag saknar, att det även är omvänt. Då blir jag extra lycklig.

Nu ska jag kurera mig innan morgonen. Hoppas på bättring i förkylningen.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0