Ännu en krossad dröm...

Foten. Den jävla foten. Den som så mycket som andas om "Vad var det jag sa" får med mig och göra. Eller kanske inte. Jag kommer nog inte ens orka ta emot kritiken att jag vågade hoppas. Bara vända mig om och gå. Fuck. Jag som hade sett fram emot det så mycket. Så mycket att få se den störste genom MODOs historia,kanske i hela hockeysverige, spela med dem igen. Jag som iallafall hoppades. Så går det inte. FUCKFUCKFUCK. Tänk er att få se honom spela. Vilken dröm. En dröm i spillror.

/S


Kommentarer
Postat av: elin

försök se de possitiva det belv ju i alla fall succé den lilla come back som va :D han hann ju i alla fall lägga mål! och kanske kanske det sker igen?

2009-02-18 @ 17:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0