Tenta och jullov imorgon...

Morgondagen... Ser fram emot den med någon sorts skräckblandad förtjusning. Ska bli så himla underbart att äntligen få jullov, men att skriva tenta är inte favoritsysselsättningen direkt. Jag har just nu sånt där äckligt-nervöst-ont i magen. Vill bara ha det överstökat, och det känns på något sätt som att jag inte orkar bry mig om hur det går, bara det är över, men det stämmer ju inte. Det stämmer inte alls. Jag orkar inte med en omtenta på det här. Jag vill bara få det överstökat, avklarat och GODKÄNT. Jag vill känna mig nöjd med det här. Klara av det. Hur som helst kommer jag känna mig lättad när jag går ut från skolan imorgon, senast klockan 11.00. Då är det iallafall jullov. DET är skönt. Nu är det snart sovdags för mig så jag är lite pigg inför imorgon. Allt underlättar ju om man kan tänka klart och inte är jättetrött.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0