Om ni vill se en bra film...

Se Avatar!
Jag var jätteskeptisk innan, men Henke ville gärna se den, så jag gick med på det. Bara man ser bilden jag har här så kan man ju förstå det, tecknade/animerade figurer, andra planeter och skumma robotar. Precis en sådan film som jag vanligtvis inte uppskattar för att den är alldeles för orealistisk. Så tänkt jag fram till typ 15 minuter in i filmen. Då vände det.

Nu är det en av de bättre filmer jag har sett och jag är riktigt glad att jag gav med mig och gick och såg den. Fint budskap som var väldigt tydligt. Hela filmen var väldigt fin, och jag grät hela tre gånger...

Vi valde att intese den i 3D, även om det var möjligt. Det är jag också nöjd med, för jag tror att det hade blivit för mycket att de den tredimentionellt. Det var så mycket som hände att det räckte att se den i 2D. Man såg också att den var gjord att vara möjlig att se i 3D, för man märkte vissa effekter så väl. Men det hade nog onekligen varit coolt och en speciell upplevelse.

Se den, ni ångrar er inte, jag lovar! Man märker att det är en storfilm med stor budget och bra regissör. Helt klart sevärd!

Jag slänger in trailern senare.

/S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0