Nyårsklänning!

Jag har hittat en jättesnygg klänning på internet som jag väldigt gärna skulle vilja ha! Hade passat perfekt på nyår. Nu har jag ju visserligen redan en fin klänning som jag skulle kunna ha, men denna var ju så fin... Lite ovanlig också, det passar ju mig, jag gillar sådana kläder =)
Jag ska nog kika och se om den finns i butik, jag gillar inte att köpa från nätet utan att ha prövat innan, det är inte alltid plaggen passar perfekt på mig, och det är ju onödigt att behöva skicka tillbaka...

Vad tycks, visst var den fin?































/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den var väldigt söt, kan nog passa dig utmärkt (:

2009-12-16 @ 13:50:01
URL: http://mullerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0