Det är kärlek...

Kärlek är att...

...titta på den andre när han sover och bli alldeles varm.
...åka på kort utflykt och tända ett ljus på familjegraven.
...hälsa på varandras grannar.
...kunna göra ingenting tillsammans utan att det blir tråkigt.
...kunna prata om allt utan att skämmas.
...kunna slappna av som om inga bekymmer fanns.
...gråta när man skiljs åt, men inte för att man är ledsen, utan för att det blir tomt att vara ensam kvar.
...stå och vänta på att få se tåget åka förbi bara för att få den sista skymten
...längta tills nästa gång man hörs av, får ett SMS eller ett samtal.
...vänta i tio dagar innan man ses igen, och längta varje dag.

...älska, längta och må bra.

Jag får mycket kärlek och jag försöker ge lika mycket som jag får. Denn här helgen har varit den bästa på mycket länge, jag har för det mesta mått underbart bra och kommer leva på den här helgen ett bra tag fram över.

/S



Kommentarer
Postat av: Morsing

Härligt att höra!



Jag ville passa på att tacka för i fredags. Jag hade verkligen jätteroligt och kommer sakna er alla jättemycket!

2009-12-08 @ 22:13:18
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0