Work work work...

Känns om om jag bara jobbar, sliter, åker buss, äter och sover. Men i morgon så blir det sista dagen på ett tag, sen blir det tisdag natt nästa gång. Jag har bestämt mig för att inte säga ett ont ord eller klaga minsta lilla på mogondagens jobb, det bara för att jag bytte ju bort den mot att få vara ledig förra söndagen när Henke åkte iväg, och det var värt sååå mycket. Om jag då klagar imorgon så är det precis som om jag klagar (lite) på att jag var ledig och inte jobbade då istället för imorgon. Lite löjligt kanske, men det är liksom en principsak för mig. Jag är så lycklig över att jag fick den söndagen ledig!

Nu ska jag ta och sova i min stora, nya sköna säng!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0