Sista och första dagen

Igår jobbade jag sista schemalagda dagen på jobbet för den här sommaren. Det kändes faktiskt bra, men det blev lite vemodigt när jag gick och sade hejdå till alla, hur skönt det än var. Jag började faktiskt trivas där nu, och jag gillade de flesta av mina arbetskamrater riktigt mycket också! Men jag kommer säkert tillbaka rätt snart, ska ställa upp som timvikarie tänkte jag, och hoppa in om någon blir sjuk. För att det ska funka så bra som möjligt så gjorde jag så att jag fick delegering (tillstånd att dela ut mediciner). Då begränsas iallafall inte mina möjligheter att vicka. Nu är jag på väg till första skoldagen. Det har varit en hektisk vecka, och värre blir det, men nu blir det riktigt spännande! Idag är det en viktig dag av en annan orsak också! Idag kommer min älskade henrik hem! Som jag har jag längtat! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0