Imorgon...♥



Imorgon får jag äntligen pussa på min älskade igen, för då kommer han hem till mig!
Som jag har längtat! Nu hinner vi bara ses typ en timme innan jag måste åka och jobba hela natten, men det är verkligen värt det, för jag har längtat så mycket... Det blir iallafall först en timme, sen jobbar jag natten, och kryper sen ner i hans säng sådär framåt åttatiden på fredag morgon♥
Det har faktiskt gått lite bättre än vad jag trodde att det skulle gå, visst jag har haft mina up's and down's, men överlag så har det gått över förväntan. Antagligen är det för att jag har haft att göra hela tiden. Jag har ju i princip jobbat varenda dag sen han åkte, och de dagar jag varit ledig från jobbet så har jag haft andra saker att göra, träffat massa folk och så vidare. Så skönt att det gått så bra hitintills verkligen! Skönt att tiden kan gå fort ibland. Vilket den säkert inte kommer att göra imorgon, bara för att jag kommer längta så! Men vi ska iallafall ha det mysigt, jag, mamma, Linnéa och mormor på Varbergs fästning och äta vår årliga räkmacka!

Längtar efter dig och till imorgon!♥

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0