Rippar musik...

Jag har åtagit mig ett rätt så stort projekt. Helt frivilligt såklart! Jag har satt mig att rippa alla mina skivor och således på nytt lägga in dem på datorn. Detta för att då jag lade in dem första gången kunde jag inte rippa med WMP. Jag lade då in dem på något skumt sätt, och döpte dem själv, alltså fick de inget riktigt namn, med artist och skiva osv. Allt låg i låttiteln som jag flitigt satt och skrev i för varje skiva jag köpte och fick. Vilket nu är rätt många. Tyvärr är jag lite för perfektionistisk för att bara låta detta vara, för jag tycker verkligen inte om att alla låtar hamnar som okänd artist i min mp3. Så det är det jag åtgärdar nu. Har hunnit med 18 skivor sen i går, så nu är det väl bara... kanske lika många kvar!

Hade jag varit en riktigt bra bloggare hade jag givetvis visat er en bild på projektet, men det är jag inte!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0