Hmm... Sandaler?

Tänkte nog visa en bild på mina nya sandaler. Eller kanske snarare mitt senaste ångestobjekt. Har gått och spanat på dem ett bra tag, säkert en månad, men förra veckan slog jag till. Vagabond, 600 kr. Äkta läder. Saken är den att jag älskar dem och att jag har dåligt med sommarskor. Samtidigt är jag så pank att det borde skramla om mitt konto, inte riktigt, men nästan. Efter att föräldrar, syster, kompisar och slutligen Henke sagt sitt, (alla var positiva, tack för det) så har jag beslutat mig för att ha kvar dem. För att vara gladiatorsandaler så är de väl riktigt snygga?


/S


Kommentarer
Postat av: Morsing

Ibland måste man unna sig något man verkligen vill ha, även om det skriker i plånboken! Du kommer i slutändan inte ångra att du köpte dem tror jag. Snygga :D

2009-04-17 @ 09:57:04
URL: http://tana.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jättesöta var de, har faktiskt funderat på dem själv! Men det blev ett par andra, lite billigare till slut för min del :P. Kanske är tur att vi inte har samma nu? (;

2009-04-17 @ 19:19:16
URL: http://mullerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0