Världens underbaraste kväll!

Jag hade världens underbaraste kväll med min underbare pojkvän igår! Jag påpekade för ett tag sedan att vi bara hade lagat mat och haft riktigt myskväll två gånger på ett år och fyra månader. Då räknas det inte om man kommer hem, äter det familjen lagat och äter och sedan myser. Nej, maten måste lagas tillsammans och helst ätas med tända ljus och hög mysfaktor. Sagt och gjort, det planerades med mat och film och så kom jag dit efter min föreläsning. Först kollade vi på Snatch, vilken var lite konstig för man förstod inte vad de sade... Då var det bara allmänt slappande i väntan på att få undervåningen och köket för oss själva. Sedan började vi laga lite mat, det blev fajitas, typ som tacos fast med annan kryddning och kyckling istället. Det var mycket gott. Henke var dessutom så söt, han bytte om från sina degkläder till jeans och snygg t-shirt. Det var mycket uppskattat, att det kändes som om det var värt att klä upp sig för vår middag! En massa prat och mat, och mätta och goda bestämde vi oss sedan för att göra oss lite efterrätt och baka en kladdkaka. Mums, det var gott, men det var längesedan jag var så mätt! Sedan såg vi sötaste filmen, mitt filmval, The Notebook. Det var verkligen en sådan film jag tycker om och som man kan se med sin pojkvän. Det var verkligen en underbar kväll som jag sent kommer glömma.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0