Vad skulle jag göra utan dig?



Vad skulle jag göra utan dig?
Min styrka och min trygghet.
Du som alltid lyssnar när det behövs.
Du som pratar mig till förstånd då jag inte vet bättre.
Du ger mig självförtroende då jag saknar det.
Tröstar när jag gråter, håller mig uppe när jag sjunker.
Håller om, håller kvar och håller mig kvar.
Du förstår mig och hjälper mig att förstå.
Du bryr dig om mig.
När ingen annan verkar finnas nära vet jag att du finns där.
Alltid.
Aldrig mer än ett telefonsamtal bort som du själv sade då jag ville ha dig kvar hos mig.
Du hjälper mig igenom allt svårt och jobbigt.

Så klart att jag bryr mig så mycket om dig, du är den som betyder mest.
Vad skulle jag göra utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0