Vad jag har ...

Jag har en axel att luta mig emot i svåra tider.
Jag har ett par starka armar att bära mig då jag fallit.
Jag har en famn att vila i och finna styrka.
Jag har ett par framsträckta händer som leder mig då jag är svag.
Jag har en varm kropp att värma mig mot då jag är frusen och kall.
Jag har min trygga hamn då det stormar runt mig.

Jag har någon som lyssnar på allt jag har att säga.
Jag har någon jag kan berätta allt för.
Jag har någon som stöttar mig i allt.
Jag har någon jag kan lite på i alla väder.
Jag har någon jag kan vända mig till i alla väder.

Jag har någon som tycker om mig precis för den jag är. Med alla mina fel, brister och svagheter. Som tar mig som jag är, förkyld, osminkad, svettig, febrig och oduschad, trött och på dåligt humör.

Jag har så mycket mer än vad jag trodde jag någonsin kunde få, jag har så mycket mer än vad jag vågat hoppas på.
Jag har allt jag önskar mig.
Jag har någon jag är lycklig med och som jag alltid längtar efter.

Jag har någon jag älskar och som älskar mig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0