Trött?

Oja! Jag är extremt trött. Tidigare i veckan har jag inte kunnat somna, sedan har jag vaknat mitt i natten, och sedan vaknat på morgonen dödstrött. Jag har inte varit direkt varit pigg på dagarna heller, efter föreläsningarna är jag jätteseg, om jag dessutom inte har mat i kroppen, så är jag som en vandrande zombie. Typ. Det fick Henke erfara igår. Tyvärr. Jag höll på att somna i hans säng, tillsammans med Smulan, en stor gul gosedjurskanin... Sen blev jag dessutom nattad, i min egen säng, visserligen fick jag inte ha honom kvar tyvärr, men tiden kommer väl för det med :) Gissa om jag somnade skönt! (Varför känns det som om jag redan skrivit om detta...?)

Idag känner jag mig inte heller fit for fight, skulle kunna gå och sova nu, och försöka sova en hel natt. Föreläsaren är extremt långranding, hon får det inte att vara intressant och hon pratar på för länge om allt. Segt! Så, jag tillbringade två timmar i en föreläsningssal idag... Sedan när jag väl var hemma fick jag inte dö i soffan utan jag var tvungen att ta mig i kragen och gå ner till fiolen. Jag var inte jättemotiverad idag, trött som jag var. Dåligt gick det också. Fick höra att jag var spänd i axlarna. Tro tusan det.

Det är städdags här också idag. Tråkigt, men nödvändigt.

Ska släpa mig upp ur sängen i morgon också. Hade tänkt att bara dega hemma i morgon kväll, får se hur det blir med det, det brukar ju alltid (nästan) komma upp något i sista stund... Sen blir det heldag i Alingsås på lördag, innan det antingen blir bara mys med älsklingen hela kvällen, eller badminton i Gothia och sen mys. Får se vad jag orkar och var den andra parten tycker. Jag vill iallafall ta det lugnt! Mest lugnt. Sist vi var där var det ju roligt! Var där fam till typ två på morgonen...

Det är en vecka kvar! En vecka kvar till MODOs elitseriepremiär för denna säsong, borta mot LHC. Genrepet idag hemma mot Lule var förtroende ingivande, 6-1. Hoppas att det går lika bra om en vecka. Kan knappt vänta! Ska bli så kul, så som jag har väntat!

Ska bädda klart nu och stoppa i täcket i påslakanet så att jag kan sova i natt. Eller kväll snarare, så trött som jag är.

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Nope, jag har inte bokat ännu :). Kanske skulle man till och med planera så vi åker samtidigt? Aldrig fel att åka med någon man känner :).

2008-09-12 @ 14:14:16
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0