Today is just another day.

Åter en dag avklarad!
Visserligen inte en dag av vanlig ordning. Det var första skoldagen idag. Helt okej, verkar bli ett högt tempo, men roliga föreläsningar så detta ska vi nog klara av!

Mötte upp Henke på stan, senare även Jonas och Lina, åt god lunch på Jensens och sen åkte vi och myste i Backatorp. En film blev det idag, Casanova. Riktigt bra och sevärd var den!

Dagens stora minus var väl egentligen att jag inte trodde mig behöva Henkes sladdar till hårddisken, utan klarade mig med mina egna. Eller, det var ju inte bara jag som trodde det men... Eftersom jag ska klara mig själv så tyckte jag också naturligtvis at det räckte med dem jag hade. Vilken nitlott jag drog där liksom. Musiken jag ville ha, inget med den. Så jag kan i princip se den, men inte lyssna på den. Blä.

Dessutom ska jag lära mig att dra en gräns och skilja på mina drömmar och mina förpliktelser. Det är jag dålig på, men idag tycker jag att det gick rätt bra ändå. Jag ska klara det. Någongång, utan besvikelse eller dåligt humör.

Jag hatar att bli besviken, så antingen, lär mig att inte bli det, ellet se till så att jag aldrig blir det. Det är så svårt!

Jag fick en tröja idag, en fin blodgivartröja, för min underbare pojkvän har varit duktig och givit blod idag! Jag sade ju att de fanns i XS! Inte en chans att en sådan tröja är för liten på mig! Nästan för stor, men what else is new?

Fint väder idag också, fram tills ösregnet.

Tomorrow is also another day. En dag av sömn, stan, läkarbesök och fiol x2. Får se vad som händer.

Keep up
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0