Stockholm?

Jag hoppas hoppas hoppas!

Det kanske blir så att jag åker till Stockholm första helgen i oktober! Förhoppningsvis från fredagen till söndagen.

Jag är med i RUM (Riksförbundet Unga Musikanter) och de har en så kallad samplaneringskonferens i Stockholm då. Då har även RUM:s unga möte, en träff som kallas framtidskonventet. Just det för RUM:s unga börjar antagligen på fredagen, och allt det andra på lördagen och håller på fram till eftermiddagen på söndagen.

Resan då? Mat och boende?
Förbundet. Om det blir så att jag får åka, så kommer det bli så att förbundet betalar allt. Resan upp och hotellet. Japp, man bor på hotell, antagligen enkelrum, det hade jag sist i Borås, och maten där var fantastisk! Inte helt fel! Tågresan är väl inte heller billig direkt om man skulle betala den själv... Dessutom skulle det vara en massa roliga aktiviteter på kvällarna och så får man vara med och bestämma lite. Alltid så intressant att vara med och se vad som händer och hur saker och ting går till.

Jag hoppas verkligen att jag får åka med, det skulle vara så roligt!

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Haha, verkar som alla ser fram emot att lämna detta regnkalla Göteborg bakom sig! Man bara väntar på att livet ska börja, typ :P.

2008-09-10 @ 17:42:14
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0