STHLM, here I come!

Nu var allt bokat och klart för mig! Stockholm 3-5 oktober.

Tåget går från Centralen i Gbg klockan 15.42 på fredagen och är framme 18,45. Då är det fixa egen mat som gäller, innan jag går till hotellet och sover. I mitt enkelrum i en stor skön säng! Hotellet heter Scandic Hotel Scandic Plaza och ligger (hör och häpna!) vid Sergels Torg. Sedan börjar mötena och festligheterna på lördagen, med bankett och underhållning m.m. Ännu en natt på hotell och sedan mer möten, god mat och trevligt folk! Dessutom är det en två timmar lång konsert i Berwaldhallen på eftermiddagen också. Den ska ta slut vid 17 och sedan får jag hitta någonstans att äta innan jag åter tar tåget hem vid 18.10.

Inte blir ni kvitt mig på internet under den helgen, de har tydligen trådlöst internet på hela hotellet! Hur bra som helst! Nu har jag verkligen något att se fram emot!

/S på riktigt bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0