Det var värst!

Vad jag blivit en dålig bloggare! Inte för att jag var så speciellt duktig innan heller förstås... Därför blir det ett "nödinlägg" nu på kvällskvisten =)

Såå, vad har jag gjort de senaste dagarna? *Kollar min kalender*

Helgen har jag redan skrivit om, men bowling, ekollon och myspys.
Måndag? Föreläsning med en seg och lite skum, men ändå bra föreläsare. Åkte hem. En massa bussar och krångel på Allum, sedan hemåt för att på busshållplatsen träffa Niklas Janebrink och prata lite med honom. Det var trevligt, längesedan sist, på lanet i Ungdomens hus antar jag att det var. Efter en stund kommer Elin också, trevligt värre, det var också ett tag sedan. Sen ÄNTLIGEN hem och äta! Inget mer intressant på måndagen antar jag.

Ledig tisdag, så jag tog det lugnt, innan jag bestämde mig för en tur åt Allum med David. Bytte mobilabonnemang, så ni som har Comviq kan ringa mig gratis nu, och jag er. Nice! Kan vara bra, speciellt då Henke har Comviq och jag hade Telia. Därför har jag nu Comviq Kompis. Lär inte bli dyrare iallafall.

Comviq+Telia=svindyrt, Henrik+Sandra=♥, Backatorp+Partille=långt, ♥+långt=ringa! Ringa+svindyrt är ingen bra kombination!

Comviq+Comviq=gratis, Henrik+Sandra=♥, Backatorp+Partille=långt, ♥+långt=ringa! Ringa+gratis är en jättebra kombination!

Efter det lite mat, lite prat och sen orkester. Vilken gick rätt bra och var riktigt rolig!

Hmm, onsdag så. Skola 9-12. Trött, jobbigt! Eftersom jag slutade så tidigt så gick jag ärenden på stan. Hämtade biljetter till tåget till sthlm 3-5 oktober. Gick till banken för att fixa med CSN. Om det inte hade varit för att CSN hade gett oss pengar så hade de varit usla. Värdelösa! Eftersom vi skulle träna tillsammans på torsdagen så kom Henke över hit efter vintappning i Mölndal. Sov här. Inget mer intressant på onsdagen... JAG HATAR CSN!!!

Idag så. Henke var här redan när jag vände mig om i sängen, hur underbart är inte det?!? Upp och iväg till gymmet. Personlig tränare har jag fått^^ och eget träningsschema... Haha, jag på ett gym... Hem igen, äta, fixa åka. Säga hejdå till H, men vi ses snart igen som tur är. Sedan bokmässan med syster. Berättar om det mer imorgon tror jag allt. Sen hem, ner till kulturskolan, folkmusik, hem städa, äta, snart sova. Det var nog allt. 

Mental notes:
RING CSN!!!
Ring vårdcentral!!!
Ta dig samman...

Lite är fixat iallafall.
Ska sova nu.
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0