Äntligen fredag!

Så var det äntligen fredag igen! Så skön känsla, när man äntligen har kämpat sig igenom en hel vecka, så kommer belöningen, en fredag, följt av en helg! Så underbart! Idag blir det först kräftor till middag med familjen, havskräftor såklart, det är de godaste, sen blir det mys i soffan eller sängen, med tv/dator, och lite godsaker. Lugn kväll för min del! Skönt!

Kvällen i morgon blir lite mer oviss, iallafall nu. Jag avslutar antagligen mötet i Alingsås vid 19.30 och då måste jag ta tåget hem så snart som möjligt för Totte har tydligen tillgång till hela Gothia-hallen nu igen, och det vill man ju inte missa :) Det sura är att tågen går 19.29 och 19.59 från Alingsås, vilket gör att jag är i Partille 20 eller 20.30. Det är rätt sent med tanke på att jag måste fixa med mig kläder och skor etcför idrottsutövningen och måste hämta det hemma...
Åka dit ska jag ju iaf för det är sista chansen att säga hejdå till Johan innan han drar till Kina. Förhoppningsvis får jag med mig Henke hem, enligt vår överenskommelse också^^ Så lugnt på söndag. Hoppas jag.

Mina planer är lite abstrakta än så länge, ska definiera dem mer ikväll!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0