Vi...

...har varit vi i 503 dagar idag!

Jag har (återigen) haft en helt underbar dag med dig! Att man kan prata om allt underlättar och för oss närmare.
Du är en av de finaste personer jag vet. Önskar ofta att jag kunde vara mer som du.
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig! Du är mitt allt!

Jag älskar dig!

Dessutom ett recept!

Hur man håller kvar en pojkväns tröja.
1 pers
Passar utmärkt då pojkvännen åker hem eller bort, eller ni helt enkelt skiljs åt för en period. Passar även mycket bra att mysa i hemma i ensamhet och inte känna sig så ensam.

Ingredienser:
Ett kärlekspar
En tröja, som helst lukar lite som den älskade
En bil

Gör så här:
Se först och främst till att, om det är kallt ute, den älskade har egen bil eller skjuts hem så han inte fryser. Annars går det inte alls.
Precis när han ska ta på sig tröjan innan han går, sno åt dig den och lukta på den och se nöjd ut.
Titta sedan på den älskade med din mest bedjande blick (frågande går också bra) och le ett litet snett leende.
Vänta tills svar kommer, bör gå fort, dessutom brukar det bli positivt.
Svar: "Den kan få bo kvar här tills nästa gång vi ses"
Avsluta med att ha på dig tröjan då och då, mysa i den så att den inte känner sig ensam =) En tröja på villovägar behöver mycket kärlek!

/S (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0