No sign of life...

Vet inte riktigt varför det är så dött här, men jag antar jag har haft fullt upp hela veckan. I helgen var jag ju i Stockholm, denna stora underbara stad. Sen... Två lediga dagar som jag fyllde med plugg och lite (mycket) onödigt... Tenta igår, gick hyffsat bra, okej liksom.

Sen fick jag förmånen att åka till Backatorp och hälsa på H, egentligen var det tänkt att vi inte skulle setts förän på fredag, imorgon, eftersom båda var upptagna idag, men så slutade jag såpass tidigt att jag fick komma dit! Det känns som länge att inte ses på en hel vecka, jag är ju van att få detta underbara umgänge kanske två gånger i veckan, så när jag var borta hela helgen och hade tenta på onsdagen... Då blev det inte mycket tid över. Samtidigt känns det inte som om jag har rätt att klaga... Det finns ju vissa som har det mycket värre än mig, så det känns så orättvist av mig att klaga. Jag borde ju vara glad för det jag får liksom. Vi ska iallafall ses ihelgen, jag är så tacksam för att vi har det så bra. Jag är glad för att jag får ha närheten så nära, och jag tänker på er som inte får det. Ni är starka, jag är osäker på om jag klarat av det.

I morgon är jag iallafall ledig, först blir det rensning av garderob, men sen blir det Thaimat från Mölnlycke till middag (oh så gott!), sen träffa lite vänner med David i spetsen. Hörde att det var han och Dimitri som samlade folk, och antagligen ska vi till PC.

Ha det bra gott folk!

/S

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag tänker ta åt mig av "det finns andra.."

jisses vad man faktiskt kan sakna någon!

2008-10-10 @ 17:23:59
URL: http://mullerstrom.blogg.se/
Postat av: Morsing

Sött! Jag är glad att ni fortfarande har det så bra efter så lång tid tillsammans :)!

2008-10-15 @ 19:19:21
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0