Grr... mjau!

Ska på Halloweenparty på lördag, i Bollebygd, hos de kära systrarna Müllerström! En stor eloge till Hanna (Louise också såklart) som gjorde verkligehet av sin höstdröm! Kul att få träffa lite vänner igen, det går allt för lång tid mellan gångerna nu...

Jag som brukar ha lite svårt för att klä ut mig (jag har dålig fantasi) tyckte först att maskeradparty var lite väl ambitiöst^^ Om man inte räknar det senaste maskeradpartyt hos the Müllerström-sisters, då jag var riktigt fyndig och klurig och klädde ut mig till Lumieré! Då var jag snygg ska jag säga!

Sen började jag iallafall fundera seriöst och då slog det mig! DET ska jag ju vara! Kanske inte ska avslöja allt här och nu, IFALL det nu är någon som läser, men en liten ledtråd har jag ju redan lämnat! Har iallafall köpt en sådan där snygg mask, och fixat hela utstyrseln, bara en detalj kvar! Till och med sminket är utprovat! Om jag har tur så kommer jag att kunna övertala henke till att klä ut sig till samma sak som jag =) Det vore gulligt tycker jag! Jag är på god väg i mina övertalningsförsök hoppas jag!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0