Två nätter senare

Sitter här igen sent en natt, men inte av samma anledning. Nu är jag hemma sent och hur trött som helst. Kommer kunna sova bra inatt tror jag. Iofs sov jag väl inte dåligt natten till idag heller, kan man göra det i armarna på den man tycker om allra mest? Min underbara onsdag blev förlängd med en natt och en morgon i Backatorp. Vi har det allt bra tillsammans vi.

Twilight. Jag är nog nöjd. Tveksmaheten kommer bara ifrån att inget, inget, kan slå boken. Just därför var filmen bra. Svårt att förklara, boken är lite helig för mig, så våga inte peta där för mycket!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar... Jepp, på väg till bion så haglade det, och under bion slog det tydligen om, för på hemvägen började det snöa och väl i Partille låg snön på gator, gräsmattor och hus.

Nu ska jag läsa klart mina bloggar och sen sova! Hoppas på att somna fort och sov bra och länge.

/S, med kalla tår för snöslasket rinner in i mina skor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0