Nattliga taktiker och tankar

Just nu har jag en taktik. Den går ut på att  vara uppe så länge att jag sedan kan somna utan att tänka. Sysselsätta mig tills jag faller ihop av trötthet. För jag orkar inte tänka.

00,57: Läser på MODO:s forum. Inte varit inne på ett tag, massor att ta igen. Hyllningar till en av de största och klagomål på spelet. Allt välförståeligt. Match den 5 dec.

01,02: Jag kan vara i Backatorp kl 09,53 om jag åker från Partille 09,00. 503 såklart. Frågan är om jag hinner det. Får se.

01,09: Jobbigt att vara borta från forum för länge. Mkt att läsa.

01,12: Bara fyra online på msn också. Ingen man kan prata med...

01,17: Klockan i mitt rumm tickar väldigt högt. Jobbigt...

01,20: Ska släcka innan klockan 2. Annars kommer jag väl aldrig upp i morgon...

01.26: Kan sitta uppe i 1h14 minuter till, batteriet till datorn har fortfarande 52% kvar av laddningen.

01,29: Då var allt utom forumets mastodonttråd tömt. En tråd med i nuläget sex sidor olästa inlägg. "Vem kommer här näst" ska jag skumma igenom och sedan markera som läst.

01,39: Tiden går ändå rätt fort. Undrar om jag kan somna nu...

01,40: Går 18 var tionde minut på morgonen?

01,41: Japp, det gör den, men inte upp för backarna. Bara till Körkarlens. Too bad.

01,47: Sova? Mhm, hoppas jag kan bara... Om inte annat får jag släpa mig upp ur sängen i morgon, fixa det jag måste, innan jag åker till B-torp och däckar där.

01,49. Ska försöka gå upp tidigt så jag kan fixa lite och hoppas på att H ringer tidigt och ger klartecken att jag kan komma dit, eftersom vi inte pratade ikväll. Lika bra att börja i tid.

01,51: Dricker lite vatten. Sköljer lite inombords. Törstig nu på småtimmarna.

01,53: Såja, tankarna skingrade ännu en timma, hoppas att jag kan somna snabbt nu. Orkar inte ligga vaken med tankarna malandes.

Hoppas ni sover gott även om inte jag gör det!
/S


Kommentarer
Postat av: Hanna

lyckades du somna gott? (:

2008-11-19 @ 20:20:25
URL: http://mullerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0