Kvällens dilemma...

Sätta på en film eller läsa bok?
Zodiac eller Män som hatar kvinnor?
Fördelen med filmen är att jag får ha datorn på lite längre, och se lite upptagen ut. Möjligheterna ökar om jag har datorn på så att säga.
Fördelen med boken är att den är bra. Kan sluta när jag vill och slipper ha datorn i knät och tvingas gå upp då jag ska släcka. Däremot blir det tyst, och jag som vill lyssna på musik... Kan man iofs lösa på annat sätt också.

Sluta tänka och analysera, det blir bara på ett sätt ändå. Lika bra att göra så som hjärnan säger till och få hjärtat att vara tyst. Tystat lär det ju bli iallafall.

[Mental note: Senare inlägg; låt inte hjärtat ta över...]

Det blir boken.

/S

Kommentarer
Postat av: Morsing

Mmmmm, myskväll med sig själv :)! Ibland är det verkligen det bästa som finns ^^

2008-11-29 @ 12:43:47
URL: http://tana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0