Här sitter jag...

I mitt rum, framför datorn en fredagskväll och gör inget speciellt. Är såå avundsjuk på alla som verkar ha ett liv... De som är ute i vida världen och upptäcker saker eller bara har ett mer intressant liv än mig. Iofs har jag valt att vara hemma själv idag. Skönt att vara hemma hen helgkväll för en gångs skull. Trots det så känns det sådär... Oviktigt liksom.

Sitter iaf och skriver mail till två älskade vänner på två olika håll i världen, så hels bortkastat är det väl inte.

Var detta onödigt? JA!!

/S

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det ska bli riktigt skönt! :D

Hur är det där du bor, är det lätt att få tag i lägenhet? Dyrt?

2008-11-23 @ 19:55:18
URL: http://modoemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad spännande, vad/var ska du plugga? :)



- - - - -



Det känns bra faktiskt. Jag skulle ju flyttat 1:a november först, så jag har varit inställd på det ett tag nu :) Det är ju inte så långt hemifrån heller (2 mil), så kan ju åka hem när jag vill. :) Ska bli så skönt att slippa ta bussen fram och tillbaka till både skola och träningar, det tar så mycket mer tid än man tror..

2008-11-23 @ 22:22:51
URL: http://modoemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0